Деяким батькам складно допомагати своїм дітям вивчати англійську мову. Але з допомогою вчителя навіть батьки, які не знають англійської мови зможуть в ігровій формі повторити слова вивчені на уроці. Для цього я розробила ігри за темами першого класу до підручника О. Карпюк Еnglish with smiling Sam. В матеріалах містяться ілюстративні картки та словнички для батьків. Для більшої зручності ігри можна роздрукувати (напишіть мені на пошту і я надішлю файлом PDF)
Unit 1. HELLO, FRIENDS
ДІАЛОГ-ЗНАЙОМСТВО (приклад)
- Hello (хелоу)
- Hi (хай)
- What is your name? (Вот із йо нейм)
- I’m …(ім’я). And you? (Айм…. Енд ю?)
- My name is… (ім’я) АБО I’m …(ім’я). (Май нейм із …) або (Айм…)
- How old are you? (Хав олд а ю?)
- I’m … (цифра). And you? (Айм... . Енд ю?)
- I’m … (цифра). (Айм... .)
- How are you? (Хав а ю?)
- I’m fine. (Айм файн)
- Nice to meet you. (Найс ту міт ю)
- Nice to meet you too. (Найс ту міт ю ту)
- Goodbye. (Гудбай)
- Bye! (Бай)
Переклад
- Привіт
- Привіт
- Як тебе звуть?
- Мене звуть… . А тебе?
- Мене звуть… .
- Скільки тобі років?
- Мені … . А тобі?
- Мені… .
- Як ти?
- Зі мною все гаразд.
- Приємно познайомитись
- Приємно познайомитись також.
- До побачення.
- Бувай.
Unit 2. My school Гра «What is it?»
Правила гри:
- Задаємо запитання дитині «What is it?»;
- Далі показуємо картинки з предметом;
- Дитина повинна не просто сказати назву предмету, а повністю вимовити речення. Наприклад: It is a book.
- Показуючи наступні картинки в кінці речення дитина змінює назву предмету. Наприклад: It is a … (bag, pen, pencil).
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків:
What is it? (Вот із іт) – Що це?
It is a … (Іт іс е…) – Це…;
a book (е бук) – книга;
a pen (е пен) – ручка;
a bag (е беґ) – портфель;
a pencil (а пенсл) – олівець;
a chair (е чеа) – стільчик;
a table (е тейбл) – стіл;
a pencil-case (е пенсл-кейс) – пенал.
Нижче додаю картки з зображенням предмета. Бажаю успіхів!
Unit 3. Family & Friends
Гра «Why is this?»
Правила гри:
Задаємо запитання дитині «Why is this?»;
Далі показуємо зображення людини;
Дитина повинна не просто назвати одним словом члена родини, а повністю вимовити речення. Наприклад: This is my mother Ann.
Показуючи наступні картинки в кінці речення дитина змінює члена родини. Наприклад: This is my … (father, sister, brother) + додає ім’я.
Буде чудово якщо ви пограєте в цю гру разом з сімейним фотоальбомом.
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків:
Why is this? ( Ху із зис) – Хто це?
This is my … (…Зис із май… ) – Це моя (мій)…;
family (фемелі) – сім’я;
mother (мазер) – мама;
father (фазер) – тато;
sister (сістер) – сестра;
brother (бразер) – брат;
grandmother (granny) (ґрендмазер або коротко ґрені) – бабуся;
grandfather (ґрендфазер) – дідусь;
uncle (анкл) – дядько;
aunt (ант) – тітка;
cousin (казн) – кузин (двоюрідний брат чи сестра);
friend (s) (френд) – друг, друзі.
Нижче додаю картки з зображенням членів родини. Бажаю успіхів!
СІМ’Я
БАБУСЯ
ДІДУСЬ
ДРУЗІ
МАМА
ТАТО
ТІТКА
ДЯДЬКО
СЕСТРА
БРАТ
КУЗИН (а)
Unit 3. My Pets
Гра «What is it?»
Правила гри:
· Задаємо запитання
дитині «What is it?»;
· Далі показуємо
картинки з твариною;
· Дитина повинна не
просто сказати назву тварини, а повністю вимовити речення. Наприклад: It is a fish.
Показуючи наступні
картинки в кінці речення дитина змінює назву тварини. Наприклад: It is a … (fish, mouse,
rabbit).
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків:
What is it? (Вот із іт) – Що це?
It is a … (Іт іс е…) – Це…;
an animals (ен анімлз) – тварини;
a hamster (е хамстер) – хом’як;
a parrot (е парет) – папуга;
a rabbit (е ребіт) – кролик;
a mouse (е маус) – мишка;
a fish (е фіш) – риба;
a dog (е доґ) – собака;
a bird (е
бьорд) – пташка.
a cat (е кет) – кіт;
a pig (а піґ) –свиня;
a turtle (е тьортл) –черепаха;
a hen (е
хен) – курка;
a horse (е
хорс) – кінь.
a cow (е кеу) – корова;
a duck (е
дак) – качка;
a sheep (е шіп) – вівця.
Нижче додаю картки з
зображенням тварин. Бажаю успіхів!
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
ДІАЛОГ-ЗНАЙОМСТВО (приклад)
- Hello (хелоу)
- Hi (хай)
- What is your name? (Вот із йо нейм)
- I’m …(ім’я). And you? (Айм…. Енд ю?)
- My name is… (ім’я) АБО I’m …(ім’я). (Май нейм із …) або (Айм…)
- How old are you? (Хав олд а ю?)
- I’m … (цифра). And you? (Айм... . Енд ю?)
- I’m … (цифра). (Айм... .)
- How are you? (Хав а ю?)
- I’m fine. (Айм файн)
- Nice to meet you. (Найс ту міт ю)
- Nice to meet you too. (Найс ту міт ю ту)
- Goodbye. (Гудбай)
- Bye! (Бай)
Переклад
- Привіт
- Привіт
- Як тебе звуть?
- Мене звуть… . А тебе?
- Мене звуть… .
- Скільки тобі років?
- Мені … . А тобі?
- Мені… .
- Як ти?
- Зі мною все гаразд.
- Приємно познайомитись
- Приємно познайомитись також.
- До побачення.
- Бувай.
Гра «What is it?»
Правила гри:
- Задаємо запитання дитині «What is it?»;
- Далі показуємо картинки з предметом;
- Дитина повинна не просто сказати назву предмету, а повністю вимовити речення. Наприклад: It is a book.
- Показуючи наступні картинки в кінці речення дитина змінює назву предмету. Наприклад: It is a … (bag, pen, pencil).
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків:
What is it? (Вот із іт) – Що це?
It is a … (Іт іс е…) – Це…;
a book (е бук) – книга;
a pen (е пен) – ручка;
a bag (е беґ) – портфель;
a pencil (а пенсл) – олівець;
a chair (е чеа) – стільчик;
a table (е тейбл) – стіл;
a pencil-case (е пенсл-кейс) – пенал.
Нижче додаю картки з зображенням предмета. Бажаю успіхів!
Гра «Why is this?»
Правила гри:
Задаємо запитання дитині «Why is this?»;
Далі показуємо зображення людини;
Дитина повинна не просто назвати одним словом члена родини, а повністю вимовити речення. Наприклад: This is my mother Ann.
Показуючи наступні картинки в кінці речення дитина змінює члена родини. Наприклад: This is my … (father, sister, brother) + додає ім’я.
Буде чудово якщо ви пограєте в цю гру разом з сімейним фотоальбомом.
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків:
Why is this? ( Ху із зис) – Хто це?
This is my … (…Зис із май… ) – Це моя (мій)…;
family (фемелі) – сім’я;
mother (мазер) – мама;
father (фазер) – тато;
sister (сістер) – сестра;
brother (бразер) – брат;
grandmother (granny) (ґрендмазер або коротко ґрені) – бабуся;
grandfather (ґрендфазер) – дідусь;
uncle (анкл) – дядько;
aunt (ант) – тітка;
cousin (казн) – кузин (двоюрідний брат чи сестра);
friend (s) (френд) – друг, друзі.
Нижче додаю картки з зображенням членів родини. Бажаю успіхів!
СІМ’Я
БАБУСЯ
ДІДУСЬ
ДРУЗІ
МАМА
ТАТО
ТІТКА
ДЯДЬКО
СЕСТРА
БРАТ
КУЗИН (а)
Unit 3. My Pets
Гра «What is it?»
Правила гри:
· Задаємо запитання
дитині «What is it?»;
· Далі показуємо
картинки з твариною;
· Дитина повинна не просто сказати назву тварини, а повністю вимовити речення. Наприклад: It is a fish.
Показуючи наступні картинки в кінці речення дитина змінює назву тварини. Наприклад: It is a … (fish, mouse, rabbit).
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків:
What is it? (Вот із іт) – Що це?
It is a … (Іт іс е…) – Це…;
an animals (ен анімлз) – тварини;
a hamster (е хамстер) – хом’як;
a parrot (е парет) – папуга;
a rabbit (е ребіт) – кролик;
a mouse (е маус) – мишка;
a fish (е фіш) – риба;
a dog (е доґ) – собака;
a bird (е
бьорд) – пташка.
a cat (е кет) – кіт;
a pig (а піґ) –свиня;
a turtle (е тьортл) –черепаха;
a hen (е
хен) – курка;
a horse (е
хорс) – кінь.
a cow (е кеу) – корова;
a duck (е
дак) – качка;
a sheep (е шіп) – вівця.
Нижче додаю картки з
зображенням тварин. Бажаю успіхів!
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 4. My pets
Unit 5. My toys
Гра «What is this?»
Правила гри:
- Задаємо запитання дитині «What is this?»;
- Далі показуємо картинку з іграшкою;
- Дитина повинна не просто сказати назву предмету, а повністю вимовити речення. Наприклад: It is a doll. ∙ Показуючи наступні картинки в кінці речення дитина змінює назву предмету. Наприклад: It is a … (ball, car, bike).
⮚ Далі можна попросити дитину розказати які іграшки він має. При розповіді про іграшку нехай
використовує речення «I have got …». Наприклад: I have got a doll.
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків: What is this? (Вот із зіс) – Що це?
It is a … (Іт іс е…) – Це…;
I have got … (Ай хев ґот…) – Я маю…;
a doll (е дол) – лялька;
a plane (е плейн) – літак;
a ball (е бол) – м’яч;
a train (е трейн) – потяг;
a bell (е бел) – дзвіночок;
a kite (е кайт) – повітряний змій;
a car (е кар) – машина;
a bike (е байк) – велосипед;
a teddy bear (е теді беа) – плюшевий ведмедик; a bunny (е бані) – зайчик;
Christmas (крісмес) – Різдво;
Christmas Tree (крісмес трі) – різдвяна ялинка; presents (презентс) – подарунки;
Santa (сента) – Санта.
Нижче додаю картки з зображенням іграшок. Бажаю успіхів!
Гра «What is this?»
Правила гри:
- Задаємо запитання дитині «What is this?»;
- Далі показуємо картинку з іграшкою;
- Дитина повинна не просто сказати назву предмету, а повністю вимовити речення. Наприклад: It is a doll. ∙ Показуючи наступні картинки в кінці речення дитина змінює назву предмету. Наприклад: It is a … (ball, car, bike).
⮚ Далі можна попросити дитину розказати які іграшки він має. При розповіді про іграшку нехай
використовує речення «I have got …». Наприклад: I have got a doll.
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків: What is this? (Вот із зіс) – Що це?
It is a … (Іт іс е…) – Це…;
I have got … (Ай хев ґот…) – Я маю…;
a doll (е дол) – лялька;
a plane (е плейн) – літак;
a ball (е бол) – м’яч;
a train (е трейн) – потяг;
a bell (е бел) – дзвіночок;
a kite (е кайт) – повітряний змій;
a car (е кар) – машина;
a bike (е байк) – велосипед;
a teddy bear (е теді беа) – плюшевий ведмедик; a bunny (е бані) – зайчик;
Christmas (крісмес) – Різдво;
Christmas Tree (крісмес трі) – різдвяна ялинка; presents (презентс) – подарунки;
Santa (сента) – Санта.
Нижче додаю картки з зображенням іграшок. Бажаю успіхів!
Unit 6. Happy Birthday
Гра «What is it?»
Правила гри:
- Задаємо запитання дитині «What is it?»;
- Далі показуємо картинку;
- Дитина повинна не просто сказати назву предмету, а повністю вимовити речення. Наприклад: It is a balloon.
- Показуючи наступні картинки в кінці речення дитина змінює назву предмету. Наприклад: It is a … (candle, cake).
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків: What is it? (Вот із іт) – Що це?
It is a … (Іт іс е…) – Це…;
Birthday (бьоздей) – День народження;
Party (паті) – вечірка;
a balloon (е белун) – кулька;
a candle (е кенлд) – свічка;
a cake (е кейк) – торт;
a star (е ста(р)) – зірка;
a helicopter (е хелікопте(р)) – вертоліт;
a scooter (е скута(р)) – самокат;
Нижче додаю картки до гри. Бажаю успіхів!
Unit 7. My food
Гра «І have got»
Правила гри:
- Показуємо картинки з їжею або напоєм;
- Дитина повинна не просто сказати назву продукту, а повністю вимовити речення. Наприклад: I have got pizza.
- Показуючи наступні картинки в кінці речення дитина змінює назву їжі або напою. Наприклад: I have got … (tea, milk, egg).
- Також можна розіграти діалог між батьками та дитиною. Наприклад, мама запитує: Pudding? – дитина відповідає: Yes, please (якщо хоче це з’їсти) або No, thank you (якщо не хоче).
- Далі мама називає інший продукт, а дитина відповідає.
I have got… (Ай хев ґот) – У мене є;
Yes, please (Ес, пліз) – Так, будь ласка;
No, thank you (Ноу, сенк ю) – Ні, дякую;
Mune (менью) – меню;
Juice (джюс) – сік;
Pudding (пудін) – пудинг;
Pizza (піца) – піца;
Hot dog (хот доґ) – хот дог;
Bread (бред) – хліб;
Banana (банана) – банан;
Apple (епл) – яблуко;
Sandwich (сенвіджь) – сендвіч.
Cheese (чіз) – сир;
Jam (джем) – джем (варення);
Toаst (тост) – тост;
Butter (бате(р)) – масло;
Milk (мілк) – молоко.
Cocoa (ко’кау) – какао;
Tea (ті) – чай;
Coffee (кофі) – кава.
Water (вотер) – вода;
Ice-cream (айс-крім) – морозиво.
Chocolate (чьоклет) – шоколад;
Ham (хем) – м’ясо;
Egg (еґ) – яйце.
Orange (орендж) – апельсин;
Unit 8. I CAN Play
Гра «I CAN»
Правила гри:
Задаємо запитання дитині «Can you…?»;
Далі показуємо картинки з діями;
Дитина повинна дати відповідь «Так, я вмію» або
«Ні, я не вмію». Наприклад: Yes, I can або No, I can’t.
Приклад вашого діалогу: Can you swim? – Yes, I can / No, I can’t.
Допомога в читанні та перекладі слів для батьків:
Can you… (Кен ю…) – Ти вмієш…?
Yes, I can (Ес, ай кен) – Так, я вмію;
No, I can’t (Но, ай кент) – Ні, я не вмію;
swim (свім) – плавати;
fly (флай) – літати;
climb a tree (клайм е трі) – лазити по деревах;
ride a bike (райд е байк) – кататися на велосипеді;
jump (джамп) – стрибати;
run (ран) – бігати;
hop (хоп) – грати в класики.
Нижче додаю картки з зображенням дії. Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар